مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-08پزشكي

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ انتقال کرونا از خوزستان است


همسایگی با خوزستان و شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در این استان، ضرورت افزایش مراقبت ها و کنترل ورودی و خروجی ها را افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشته است که باید کمک کنیم این روند ادامه پیدا کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وجود ویروس جهش یافته انگلیسی در استان قطعی است و تاکنون 2 نفر کرونای مثبت در این رابطه مشاهده شده که ضرورت دارد مراقبت ها را افزایش دهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: پرریسک ترین استان در همسایگی خوزستان، به لحاظ تحلیلی لرستان است که باید سختگیری های لازم در برقراری ارتباط ها انجام شود.

خادمی تأکید کرد: فرمانداری ها، نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط، مبادی ورودی استان خوزستان را به خصوص در رابطه با ورود خودروهای غیر بومی و کوچ پیاده عشایر با دقت کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا ، فقط در مناطق نارنجی و قرمز کشور ممنوعیت سفر به خصوص در ایام نوروز برقرار خواهد بود اما در لرستان نیز به دلیل پیشگیری از افزایش شیوع کرونا هیچ گونه خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد.

استاندار لرستان افزود: از مردم می خواهیم مراسم چهارشنبه سوری و سنت پنجشنبه آخر سال را با توجه به ممنوعیت ها در آرامستان های استان برگزار نکنند تا از این طریق به هم استانی ها آسیبی وارد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ انتقال کرونا از خوزستان است

لرستان پرریسک ترین استان به لحاظ انتقال کرونا از خوزستان است