مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-08اقتصادي

آغاز پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی


مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی از 15 اسفند آغاز شده و تا 27 اسفند و براساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیری گنجه در حاشیه نشست هفتگی کارشناسان طرح ملی 3070 گفت: با توجه به دستور اداری مورخ 14 اسفند ماه سال 1399 حقوق بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با آ و الف شروع می شود، از روز جمعه به 15 اسفند ماه حساب آنها واریز شده است.

وی ادامه داد: سایر بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز بر اساس حروف الفبا تا روز 27 اسفند حقوق خود را دریافت خواهند کرد و مطابق با روال همیشگی این سازمان حقوق تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران پیش از پایان ماه حقوق خود را دریافت می کنند.

امیری گنجه با تاکید بر اینکه کلیه مستمری های بازنشستگان در سال 1399 پرداخت شده، تصریح کرد: در سال جاری با افزایش سالیانه حقوق بازنشستگان و اجرای متناسب سازی؛ حقوق دریافتی بازنشستگان از مرداد ماه سال 1399 نسبت به سال 1398 حدود 42% افزایش داشته است و در صورت تصویب نهایی پرداخت 90 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی در بودجه سال 1400 مرحله دیگری از متناسب سازی نیز انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی

آغاز پرداخت مستمری اسفند بازنشستگان تأمین اجتماعی