مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08اقتصادي

نگاه عدالت محور به توزیع امکانات لازمه توسعه اقتصادی کشور است


در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در توزیع ثروت و سرمایه گذاری، نگاه عدالت محور به این موضوع توسط وزارت خانه های مربوطه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بیان کرد: وزارت صمت اقداماتی را در راستای استفاده از منابع مالی و سودهای کلان بنگاه های اقتصادی بزرگ در راستای توسعه اقتصادی کشور و ارائه تسهیلات به سایر واحدهای تولیدی انجام داده که باید در اجرای این برنامه نیز عدالت در توزیع منابع به طور کامل رعایت شود.

استان اردبیل از وجود صنایع مادر و بزرگ محروم مانده است نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان اردبیل هم اکنون از وجود 70 هزار نفر بیکار رنج می برد و این در حالیست که وزیر صمت در سفر اخیر خود به این استان حتی برنامه ای خاص برای رفع این مشکل در استان اردبیل ارائه نکرد و پاسخی به این سوال که در باب عدالت در توزیع امکانات چه صنایع بزرگ و مادر در استان اردبیل ایجاد شده، ندارند.

نیکزاد تصریح کرد: استانداری اردبیل باید جلسه ای تحت عنوان بازگشایی گره تولید برگزار کرده و تمامی مشکلات تولیدکنندگان در این جلسات گذشت بیش از 2 دهه از استان شدن اردبیل جمعیت این استان تغییر آنچنانی نداشته و همین امر نشان از مهاجرت افراد جویای کار این استان به سایر مناطق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه عدالت محور به توزیع امکانات لازمه توسعه اقتصادی کشور است

نگاه عدالت محور به توزیع امکانات لازمه توسعه اقتصادی کشور است