مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08پزشكي

اجرای فاز دوم کمک «تجهیز فضاهای فرهنگی درون دانشگاهی» علوم پزشکی


مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از اجرای فاز دوم کمک مالی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به منظور «تجهیز فضاهای فرهنگی» خبر داد.

- مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از اجرای فاز دوم کمک مالی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور به منظور تجهیز فضاهای فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حسن زائری لطف با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه ها گستردگی زیادی دارد و باید از آن ها حمایت شود.

خوشبختانه فاز دوم حمایت از تجهیزات فرهنگی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی مبتنی بر یافته های سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی است.

وی با اشاره حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از فضاهای فرهنگی دانشگاه ها تاکید کرد: کمک معاونت فرهنگی و دانشجویی برای تجهیز فضاهای فرهنگی مبتنی بر شاخص ها و متغیرهای تاثیرگذار و یافته های سنجش سرمایه فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی صورت گرفت.

زائری لطف افزود: امروز مهمترین نیاز جدی در گسترش فعالیت های فرهنگی فراهم کردن زیرساخت ها اعم از فضاهای فیزیکی و تجهیزات نهادهای دانشجویی است که همواره وزیر بهداشت دغدغه جدی در این حوزه داشته و به گسترش فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز دوم کمک «تجهیز فضاهای فرهنگی درون دانشگاهی» علوم پزشکی

اجرای فاز دوم کمک «تجهیز فضاهای فرهنگی درون دانشگاهی» علوم پزشکی