مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-08پزشكي

انتشار کرونای جهش یافته در یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی 18 بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان های استان خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی 18 بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان های استان خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی گفت: تاکنون 18 مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده است که این افراد از شهرستان های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم بودند.

به گفته ی وی، در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 67 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و 49 بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان این که خوشبختانه در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان به ثبت نرسیده است، گفت: در حال حاضر بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به 141 تن رسیده است که از این تعداد، 32 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسناو به نقل از وبدا یزد، دکتر سلمانی تاکید کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با روزهای پایانی سال، همشهریان بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و برای کارهای غیرضروری از حضور در اجتماعات جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کرونای جهش یافته در یزد

انتشار کرونای جهش یافته در یزد