مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08اقتصادي

ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور آماده است


وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان نشست هم اندیشی با کار آفرینان و تولید کنندگان در محل این وزارتخانه، از آمادگی ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور خبر داد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی در جریان نشست هم اندیشی با کار آفرینان و تولید کنندگان در محل این وزارتخانه، از آمادگی ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر فرهاد دژپسند در سخنان خود با اشاره به اینکه طی 10 سال اخیر بطور عموم، شعار های ابلاغی سال از سوی مقام معظم رهبری، با محوریت اقتصاد بوده است، اظهار داشت: نامگذاری سال 1399 به عنوان جهش تولید نشان از اهمیت این امر و ضروت توجه بیش از پیش دولت و مجموعه وزارت اقتصاد به این موضوع و نقش بسیار مهم و اساسی بخش خصوصی است که ما خود را موظف می دانیم، موانع پیش روی آن را رفع کنیم.

دکتر دژپسند برقراری ارتباط مستمر با فعالان بخش خصوصی و تولید کنندگان را یکی از اولویت های خود برای پذیرش مسئولیت وزارت اقتصاد عنوان کرد و با اشاره به حضور رؤسای سازمان هایی چون گمرک جمهوری اسلامی، امور مالیاتی و بورس و اوراق بهادار در جلسه، گفت: بنظر من با توجه به اولویت ها، دغدغه ها و مشکلات تولید کنندگان، باید جلسه ای نیز با حضور مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور آماده است

ظرفیت بازار بدهی برای تأمین مالی بنگاه های بزرگ اقتصادی کشور آماده است