مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-08اقتصادي

رشد 75 درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از رشد 75 درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بار در 11 ماهه سال جاری در حوزه تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهارکرد: 575 فقره کارت هوشمند ویژه رانندگان ناوگان باری در این مدت در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه با 329 فقره رشد 75 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در این مدت 83 فقره کارت هوشمند برای رانندگان فعال بخش مسافری سیستان و بلوچستان نیز صادر شد، ادامه داد: یکی از اهداف اجرایی کردن کارت هوشمند، متمایز کردن رانندگان حرفه ای و غیر حرفه ای است و این کارت، دفترچه کار راننده است و فعالیت با آن قانونی می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد، تصریح کرد: امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت های کارت های هوشمند رانندگان است.

وی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 75 درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان

رشد 75 درصدی صدور کارت هوشمند رانندگان در سیستان و بلوچستان