مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-08اقتصادي

12 طرح میراث فرهنگی گلستان به بهره برداری رسید


با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی 12 طرح میراث فرهنگی در گلستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر دوشنبه با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور 13 طرح میراثی با اعتبار 24 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در آیین بهره برداری از طرح های وزارتخانه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: امروز شاهد بهره برداری از 320 پروژه میراث فرهنگی در کشور و 12 پروژه این وزارتخانه در گلستان هستیم.

علی اصغر مونسان افزود: بر اساس تلاش های صورت گرفته پنج هزار و 800 تخت اقامتی در گلستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد تا تعداد تخت های اقامتی در این استان به 9 هزار و 500 تخت برسد.

مونسان گفت: مرمت بناهای تاریخی با هدف مقابله با تهاجمات فرهنگی، توجه جوانان به معماری ایرانی و اسلامی، مرمت بناها با استفاده از سرمایه های مردمی و کمک های دولتی در حال انجام است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین به مقوله گردشگری کشاورزی اشاره کرد و گفت: این امر در گرگان مورد استقبال قرار گرفته و این شهر می تواند به قطب گردشگری طبیعی و کشاورزی تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 طرح میراث فرهنگی گلستان به بهره برداری رسید

12 طرح میراث فرهنگی گلستان به بهره برداری رسید