مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08اقتصادي

رکود کامل در بازار لوازم خانگی رشت


رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرستان رشت گفت: وضعیت فروش لوازم خانگی بدتر از سال گذشته است و در رکود کامل به سر می برد.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرستان رشت گفت: وضعیت فروش لوازم خانگی بدتر از سال گذشته است و در رکود کامل به سر می برد.

بابک کاووسی در گفت و گو با ایسنا از رکود کامل در بازار لوازم خانگی رشت خبر داد و گفت: این اتحادیه 500 عضو دارد و اغلب این اعضا اعلام کرده اند که وضعیت فروش کالا در فروشگاه های شان بدتر از سال گذشته است.

وی افزود: حتی تسهیلاتی که دولت برای گردش بازار فروش لوازم خانگی اختصاص می دهد را مردم در جاهای دیگری مصرف می کنند.

کاووسی ادامه داد: سال گذشته با شیوع کرونا در اواخر سال، بازار فروش لوازم خانگی وضعیت خوبی را نداشت و امسال نیز همچنان در رکود بسر می بریم.

وی با بیان اینکه به جرات می توان گفت در 90 درصد فاکتورهایی که برای خرید کالا به تسهیلات لوازم خانگی صادر می شود، هیچ خرید و فروش کالایی در آن صورت نگرفته مردم خواستار نقد کردن این تسهیلات برای رفع مشکلات دیگر هزینه های زندگیشان هستند و این پول ها وارد صنف لوازم خانگی نمی شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی شهرستان رشت با اشاره به اینکه به دلیل افزیاش قیمت ها، تعمیرات لوازم خانگی موجود در خانه ها جای نو کردن لوازم ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود کامل در بازار لوازم خانگی رشت

رکود کامل در بازار لوازم خانگی رشت