مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08اقتصادي

افتتاح مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان همدان در نهاوند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پارک کرامت نهاوند مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان است که با 85 میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: پارک کرامت نهاوند مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان است که با 85 میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.

سردار مظاهر مجیدی دوشنبه 18 اسفندماه در آیین افتتاح پارک کرامت نهاوند، افزود: کار ساخت این اردوگاه در زمینی به مساحت پنج هکتار از اسفندماه سال گذشته به منظور زیرپوشش قرار دادن شهرستان های جنوبی ملایر، تویسرکان، نهاوند و حتی اسدآباد آغاز شد.

وی ادامه داد: این اردوگاه برای پذیرش 400 معتاد متجاهر در نظر گرفته شده است که در مرحله اول این طرح امکان پذیرش 100 نفر معتاد را دارد که برای تجهیز و بهره برداری آن استانداری و ستاد مبارزه با موادمخدر همکاری و مساعدت داشته اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: این اردوگاه دارای محل احیاء، درمان، سم زدایی، قرنطینه، داروخانه، آزمایشگاه، آسایشگاه، حمام، آشپزخانه و غذاخوری است که مجهز به سیستم گرمایشی و زیرساخت های برق، آب و گاز است و در این مرکز با برگزاری دوره های آموزشی مهارت بهبودیافتگان را ارتقاء د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان همدان در نهاوند

افتتاح مرکز نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر استان همدان در نهاوند