مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08ورزشي

ورود کانون های فرهنگی مساجد به عرصه ورزش / تاسیس 1000 کانون جدید در سال آینده


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از انعقاد تفاهم نامه مشترک با وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: بناست کانون ها در عرصه ورزش های عمومی وارد عمل شده و برای تربیت و پرورش بچه های مسجد در این حوزه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور صبح امروز دوشنبه 18 اسفندماه در نشست خبری سالروز تأسیس این کانون ها اظهارداشت: امروز مقارن با فتح خیبر هم است که امیرالمؤمنین (ع) می فرمایند: اگر از ما سؤال شود، نشستن در بهشت یا نشستن در مسجد را دوست دارید، من نشستن در مسجد را انتخاب می کنم زیرا در بهشت بودن موجب رضای خودم است اما در مسجد نشستن رضایت خداوند را به همراه دارد.

  وی با اشاره به اینکه مسجد فضایی است که مؤمنان و خداباوران در آن حضور دارند، تصریح کرد: خدامحوری و توحید عامل اصلی برنامه های بچه های مسجد است.

این بچه ها در زیست بوم فهما رنگین کمان توحیدی را خلق کردند.

آثار آن ها مملو از رنگ خداست و آثاری که رنگ خدا داشته باشد مانا می شود.

  18 سال فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد ارزانی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در 18 اسفندماه سال 71 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف فعال کردن ظرفیت های هنری مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کانون های فرهنگی مساجد به عرصه ورزش / تاسیس 1000 کانون جدید در سال آینده

ورود کانون های فرهنگی مساجد به عرصه ورزش / تاسیس 1000 کانون جدید در سال آینده