مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-08سياسي

شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره برداری می رسد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: اقدامات برای ایجاد شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده و سال آینده این شهرک به بهره برداری می رسد.

- شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره بردار می رسد معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اعلام کرد: اقدامات برای ایجاد شهرک پوشاک اسلامی در استان تهران پیگیری شده و به نتایج خوبی رسیده و سال آینده این شهرک به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی امروز در جلسه ستاد هماهنگی و راهبری مصوبه 820 حجاب و عفاف با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در زمینه حجاب و عفاف اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروری ترین باورهای دینی است که مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه 820 دستگاه های مختلف در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش دارند و بایستی ضمن فعالیت در عرصه عمومی از ظرفیت فضای مجازی و اقدامات خلاقانه و بدیع برای نهادینه سازی این موضوع استفاده کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: دستگاه های مختلفی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند، برنامه های زیاد و خوبی صورت گرفته است ولی با این وجود بسیاری از این مجموعه ها به وظیفه خود عمل نکرده و یا به صورت ناقص آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره برداری می رسد

شهرک پوشاک اسلامی سال آینده در تهران به بهره برداری می رسد