مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-08سياسي

تفاهم نامه طرح زندگی بخشی رود دره فرحزاد منعقد شد


مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی گفت: امیدواریم با این تفاهم نامه، تا اردیبهشت سال آینده سرمایه گذار طرح زندگی بخشی رود دره فرحزاد جلب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه انعقاد تفاهم نامه طرح ژینایی یا زندگی بخشی به رود دره فرحزاد با حضور شکرالله بنار مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری، محمود کلهری شهردار منطقه 5، حسن صفات سرپرست شهرداری منطقه 2، ارتقایی مشاور شهردار تهران در امور رود دره ها و ترابی مشاور مطالعاتی طرح در محل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی برگزار شد.

در این جلسه، بنار انعقاد این تفاهم نامه را گامی مهم در تسریع اجرایی شدن فرایندهای این طرح توصیف کرد و گفت: امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه فرایند کار در بخش های ذی ربط تسریع و روند تنظیم قرارداد مشاور طرح نیز محقق شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: ما امیدواریم با این تفاهم نامه مشاور طرح به صورت خیلی جدی فرایندهای اجرای طرح را تسریع بخشیده تا ضوابط و میزان و زمان بندی اجرای طرح مشخص شود.

وی ابراز امیدواری کرد که تا اوایل اردیبهشت سال 1400 فرایند اعلام فراخوان برای جذب سرمایه گذار فراهم شود تا از این طریق سازمان سرمایه گذاری نسبت به جلب سرمایه گذار اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه طرح زندگی بخشی رود دره فرحزاد منعقد شد

تفاهم نامه طرح زندگی بخشی رود دره فرحزاد منعقد شد