مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08سياسي

مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن (ماده 16) در تبریز افتتاح شد


مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، این مرکز همزمان با افتتاح مراکز نگهداری، درمان و بازپروری معتادان متجاهر در 6 استان کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید.

 استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با محل برگزاری مراسم افتتاح این مراکز با حضور رییس دفتر رییس جمهور و دبیر ستادکل مبارزه با مواد مخدر، در سخنانی اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی از استان های پاک در زمینه اعتیاد به شمار می رود که بخشی از این موضوع به دلیل فرهنگ والای مردم این استان و بخشی نیز به خاطر اقدامات پیشگیرانه و مبتکرانه است.

  محمدرضا پورمحمدی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز ماده 16 استان از سال 94، گفت: این مرکز جزو مراکز پیشرو در کشور است که به طور متوسط 450 معتاد در آن نگهداری می شوند.

  وی افزود: مرکز ماده 16 زنان نیز در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای 1200 مترمربع با اعتبار 30 میلیارد ریال ساخته شده و ظرفیت پذیرش 100 نفر را دارد.

  پورمحمدی با بیان اینکه تلاش همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر ارتقای کرامت انسانی و کاهش ناهنجاری های اجتماعی است، افزود: در مرکز ماده 16، علاوه بر درمان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن (ماده 16) در تبریز افتتاح شد

مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان زن (ماده 16) در تبریز افتتاح شد