مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08اقتصادي

توسعه خدمات تلفن همراه در شهرستان دهگلان


این پروژه با حضور مدیران استانی، فرماندار شهرستان دهگلان و بخشدار این شهرستان در شهرک شیدا و روستای ارزند افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/کردستان این پروژه با حضور مدیران استانی، فرماندار شهرستان دهگلان و بخشدار این شهرستان در شهرک شیدا و روستای ارزند افتتاح و به بهره برداری رسید.

آزاد حکمت در این افتتاحیه، اظهار کرد: مخابرات منطقه کردستان با هدف ارائه خدمات با کیفیت و به موقع در حوزه تلفن همراه وجلب رضایت وتثبیت اعتماد مشتریان به این مجموعه، مبلغ 40 میلیارد ریال طی دو هفته اخیر در این شهرستان سرمایه گذاری کرده است.

وی به ایجاد سایت های جدید بر اساس اولویت بندی های انجام شده در این دو نقطه اشاره کرد و عنوان کرد: هر کدام از نیوسایت های موجود امکان تحت پوشش قرار دادن تعداد چشمگیری از مشتریان را فراهم آورده است که دسترسی سریع مشتریان به فضای مجازی ، ارسال پیام از طریق صدا و تصویر با کیفیت بالاتر از جمله اهداف مخابرات در این راستا است.

حکمت ،تکنولوژیهای مخابراتی ِموجود در شهرک شیدا و روستای ارزند در شهرستان دهگلان را یادآور شد و اعلام کرد: هم اکنون مشتریان شبکه ارتباطات سیار در این دو نقطه از تکنولوژی نسل سوم و چهارم تلفن همراه برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه خدمات تلفن همراه در شهرستان دهگلان

توسعه خدمات تلفن همراه در شهرستان دهگلان