مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08دانش

بیان تجارب ارزنده پایه گذار فلسفه میان فرهنگی در ایران در یک نشست


نشست سیزدهم از سلسله نشست های «یک استاد، یک تجربه» به بیان تجارب علی اصغر مصلح استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی اختصاص دارد.

- نشست سیزدهم از سلسله نشست های  یک استاد، یک تجربه به بیان تجارب علی اصغر مصلح استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، به همت بنیاد بین المللی توسعه علم و فناوری خوارزمی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نشست سیزدهم از سلسله نشست های یک استاد، یک تجربه برگزار می شود.

در این نشست تجارب ارزنده علی اصغر مصلح، استاد گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی و رییس انجمن فلسفه میان فرهنگی ایران ارائه می شود.

علی اصغر مصلح، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه از دانشگاه تهران و دکترای خود را در همین رشته از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است.

وی علاوه بر فعالیت های علمی و پژوهشی گسترده، از سوابق اجرایی ارزنده ای نیز برخوردار است که از آن جمله می توان به مدیریت گروه فلسفه مرکز بین المللی گفتگوی تمدن ها، عضویت در هیات تحریریه مجله ایران اشپگتروم در برلین آلمان، ریاست دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی و همچنین سرپرستی پژوهشکده فرهنگ معاصر اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان تجارب ارزنده پایه گذار فلسفه میان فرهنگی در ایران در یک نشست

بیان تجارب ارزنده پایه گذار فلسفه میان فرهنگی در ایران در یک نشست