مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08اقتصادي

آیا صدور فاکتور اشتباه توسط شرکت کاله سهوی است؟


حدود یک ماه است که برخی از مغازه داران اهوازی به مغایرت قیمت محصولات در فاکتور صادر شده توسط شرکت کاله اعتراض دارند اما مدیر شعبه کاله در خوزستان می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محصولات شرکت کاله یکی از برند ها پرطرفدار و آشنا برای سفره های ایرانی است و در کل کشور نمایندگی فروش دارد.

خوزستان یکی از استان هایی است که نمایندگی شرکت کاله در آن نیز فعالیت دارد و محصولات خود را به کل استان ارسال می کند.

اما از یک ماه گذشته برخی از مغازه داران اهوازی به نحوه صدور فاکتور توسط قسمت فروش این شرکت اعتراض کرده و می گویند: فاکتورهایی که شرکت برای فروش محصول خود به ما(مغازه داران) صادر می کند با نرخی که روی جلد محصول درج شده است مغایرت قیمت دارد.

اما مسوولان شرکت معتقد هستند این خطای انسانی بوده که به دلیل نوسانات قیمت رخ می دهد و گاهاً انباردار برای فروش محصولی که با قیمت قدیم خریداری شده است فاکتوری با قیمت جدید صادر می کند.

    برای اقلام قدیم با قیمت جدید فاکتور صادر شده  است آقای درزی  یکی از مغازه داران منطقه فاز دو پاداشهر اهواز است که محصولات کاله  را خریداری می کند، وی در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار فارس، می گوید: همیشه در فاکتور یک هزار و 500 درج کرده اند که با قیمت مالیات و ارزش افزوده حدوداً یک هزار و 750 تومان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صدور فاکتور اشتباه توسط شرکت کاله سهوی است؟

آیا صدور فاکتور اشتباه توسط شرکت کاله سهوی است؟