مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:052021-03-08اقتصادي

مهندس ! چند می گیری امضاء کنی؟!


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‎شرقی می گوید: بخشی از معضل امضافروشی به خلاء قانونی باز می‎گردد؛ بخش دیگر هم به دلیل عدم تناسب بازار عرضه و تقاضای خدمات مهندسی در استان است.

- خبرگزاری فارس- لیلا حسین زاده: پنجم اسفندماه بود که تعدادی از مهندسان مجری و ناظر استان آذربایجان شرقی برای دفاع از حیثیت شغلی خود اقدام به برگزاری تجمعی مسالمت آمیز در داخل سازمان نظام مهندسی استان کردند که در نهایت منجر به حضور نیروی انتظامی و گوش دادن آنها به درخواست هایشان شد! کالبدشکافی فروش امضا توسط جامعه مهندسی رواج رانت و اهمال در جامعه مهندسی، ایجاد شرکت های صوری و خرید و فروش مهر و امضاهای سرگردان موضوعاتی بودند که این مهندسان را به شدت کلافه کرده بود و معیشت آنها را سخت تهدید می کرد.

البته روز مهندس، اولین باری نبود که آنها را به تجمع وا داشته بود؛ قبلا هم تجمعاتی داشته، اعتراضاتی کرده و وعده هایی شنیده بودند که همه سراب بود و راه به جایی نمی برد.

طبق ادعای این مهندسان معترض اینجا- تبریز- پررونق ترین بازار خرید و فروش مهر، امضا و شرکت های صوری بود و ارزان ترین مهندسان کشور نیز همین جا بودند و آذربایجان شرقی تنها استانی بود که می خواست کم کم مجری را از مراحل احداث ساختمان، یواشکی حذف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس ! چند می گیری امضاء کنی؟!

مهندس ! چند می گیری امضاء کنی؟!