مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-08ورزشي

کسب مقام چهارم مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس


برای نخستین بار مسابقات برنامه نویسی دانشگاه پیام نور (PCPC) به صورت مجازی، با شرکت 37 تیم به میزبانی استان تهران برگزار شد که تیم استان فارس نیز در این رقابت علمی موفق به کسب مقام چهارم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، تیم شرکت کننده استان فارس که با حضور دانشجویان مجید شیشه گر، سعید زارعی، محمود شیبانی مروست از مرکز شیراز حضور داشتند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران که میزبان این مسابقات بود اظهار داشت: پس از اتمام مسابقات، تیم اول ToGEThEr Plus از استان تهران، تیم دوم Taiz.

py از استان آذربایجان شرقی، تیم سوم Geek از استان تهران و تیم چهارم Smart از استان فارس تیم های برتر چهارمین دوره مسابقات سراسری مجازی برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور شدند.

بخشی خانیکی هدف از برگزاری مسابقات برنامه نویسی را ارتقاء سطح فعالیت های علمی و مهارتی دانشجویان درزمینهٔ الگوریتم و برنامه نویسی عنوان کرد و افزود: شناسایی استعدادهای برنامه نویسی و کدنویسی و معرفی آن ها به بخش صنعت و ایجاد کارآفرینی همچنین حمایت از جوانان مستعد و خلاق برای تولید نرم افزارهای بومی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: زبان های برنامه نویسی این مسابقات شامل زبان های سی شارپ، C++، Python و Java است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام چهارم مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس

کسب مقام چهارم مسابقات سراسری برنامه نویسی دانشجویان دانشگاه پیام نور فارس