مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:252021-03-08ورزشي

«پَدِل»، مدرن ترین ورزش راکتی قرن 21 است


مدرس پدل فدراسیون اسکواش با بیان اینکه «پَدِل»، مدرن ترین ورزش راکتی قرن بیست و یکم است، گفت: این رشته جذابیت های زیادی دارد و 3 بعدی بودن فرقی است که با سایر رشته ها دارد به گونه ای که توپی را که فکر می کنید از دست داده اید می توانید دوباره از آن استفاده .

- ایسنا/اصفهان مدرس پدل فدراسیون اسکواش با بیان اینکه پَدِل ، مدرن ترین ورزش راکتی قرن بیست و یکم است، گفت: این رشته جذابیت های زیادی دارد و 3 بعدی بودن فرقی است که با سایر رشته ها دارد به گونه ای که توپی را که فکر می کنید از دست داده اید می توانید دوباره از آن استفاده کرده و تبدیل به امتیاز کنید.

رودابه سلیمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوره اصفهان دوره بسیار خوبی بود به ویژه در بخش بانوان که پتانسیل بسیار خوبی داشتند، حتی نفراتی که از سایر رشته ها در این دوره شرکت کرده بودند و به راحتی توانستند آن را یاد بگیرند.

وی درباره نداشتن زیر ساخت های اختصاصی این رشته با توجه به نوپایی آن گفت: در کنار پدلِ رسمی که داریم، پدل خیابانی نیز به طور جدی در تهران آموزش داده می شود و قرار است در سایر استان ها نیز فعالیت خود را در راستای توسعه و همگانی شدن این رشته آغاز کند.

این مدرس رسمی پدل، تصریح کرد: شما در پدل خیابانی می توانید در هر جایی با یک راکت و توپ حتی بدون حریف با یک دیوار پدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پَدِل»، مدرن ترین ورزش راکتی قرن 21 است

«پَدِل»، مدرن ترین ورزش راکتی قرن 21 است