مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:052021-03-08پزشكي

بیمارستان فردیس 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه شهرستان فردیس خرداد ماه 1400 صاحب بیمارستان دولتی خواهند شد، گفت: عملیات احداث بیمارستان دولتی 260 تخت خوابی فردیس با پیشرفت فیزیکی 71 درصدی به سرعت در حال انجام است؛ - حسین شفق، مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: پروژه بیمارستان دولتی فردیس با 260 تخت بیمارستانی، دارای 5 طبقه و سه بلوک ای-بی-سی است که پس از بهره برداری به عنوان بیمارستان جنرال شهرستان فردیس مطرح می شود و تمام خدمات درمانی در این بیمارستان انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اگر منابع مالی تأمین شود در انتهای خرداد ماه سال 1400 شاهد افتتاح پروژه بیمارستان فردیس خواهیم بود و مردم فهمیم فردیس از خدمات درمانی بهینه استفاده می کنند.

وی در خصوص پیشرفت پروژه بیان کرد: این پروژه در حال حاضر 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با سرعت عوامل کار و فراهم کردن تجهیزات کامل پزشکی بتوانیم پروژه را در موعد مشخص به سرانجام برسانیم.

مدیر فنی دانشگاه علوم پزشکی البرز، در پایان در رابطه با اعتبارات پروژه تصریح کرد: تاکنون این پروژه 180 میلیارد تومان صرف اعتبار داشته است که با فراهم کردن تجهیزات حدود 300 میلیارد تومان دیگر نیز در این طرح درمانی هزینه خواهد شد تا آماده بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان فردیس 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان فردیس 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد