مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-08سياسي

احیای امر به معروف ونهی از منکر نیازمند تغییر رویکرد اساسی است


دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران احیای فریضتین امر به معروف ونهی از منکر را نیاز اساسی و نیازمند تغییر رویکرد اساسی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی محمدی در اولین نشست شورای پژوهشی ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان با اشاره به اینکه متأسفانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی سال های اخیر به واسطه رفتارهای غیر کارشناسی دچار آسیب های جدی شده است، افزود: آنچه که قانون اساسی و نظر امامین انقلاب است و جامعه امروز از این نهاد انقلابی انتظار دارد در واقع احیای این فریضتین در تمامی شئون آن است که نیازمند تغییر رویکرد اساسی در این مجموعه است.

وی افزود: یکی از کارهایی که ستاد در برنامه میان مدت خود به دنبال پیاده سازی آن است این است که این فریضه در جامعه جاری و ساری شود و بکارگیری ظرفیت علمی نخبگان برای این مهم نکته ای بسیار حائز اهمیت است که ستاد استان اقدامات خوبی را در این حوزه انجام داده و تلاش داریم تا ظرفیت مراکز آموزش عالی، حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را در این حوزه پای کار بیاوریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه در گذشته افراد با داشتن یک کارت طلایه داران در تمامی حوزه ها ورود و بعضاً هم دجار آسیب های شدید جسمی و روحی می شدند، اظهار ساخت: در رویکرد جدید بنا داریم تا افرادی که می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای امر به معروف ونهی از منکر نیازمند تغییر رویکرد اساسی است

احیای امر به معروف ونهی از منکر نیازمند تغییر رویکرد اساسی است