مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-08پزشكي

زنگ خطر موج جدید ویروس کرونا برای کودکان و نوجوانان


مدیر کارگروه آموزش مرکز بهداشت قم بیان کرد: افزایش بستری و ابتلا کودکان به ویروس کرونا، خطر وجود کرونا انگلیسی را به جامعه گوش زد می کند چرا که این موج جدید ویروس، - علاوه بر سالمندان، گروه سنی پایین تر را نیز در معرض خطر قرار داده است.

محمد تقی سبحانی در جلسه با خبرنگاران صبح امروز بیان کرد: افزایش بستری و ابتلا کودکان به ویروس کرونا، خطر وجود کرونا انگلیسی را به جامعه گوش زد می کند چرا که این موج جدید ویروس، علاوه بر سالمندان، گروه سنی پایین تر را نیز در معرض خطر قرار داده است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تصریح کرد: اصحاب رسانه با انتشار اخبار دقیق درخصوص این ویروس جهش یافته، در مردم ایجاد حساسیت کنند.

مدیر کارگروه آموزش مرکز بهداشت در خصوص ارائه آمار در اجرای طرح شهید سلیمانی در سه بخش مراقبتی، نظارتی و حمایتی، بیان کرد: در حوزه مراقبتی 11هزار نفر درب منازل رهگیری شده اند که این افراد در معرض تماس با موارد مثبت بودند که از این افراد 5هزار تست گرفته شد و افراد شناسایی شده به ویروس کرونا 280نفر هستند.

وی افزود: 280نفر شناسایی شده مبتلا به ویروس افرادی با علائم ضعیف بودند که خودشان از ابتلا به این ویروس بی خبر بودند و این اقدام شناسایی سبب قطع زنجیره انتقال ویروس خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر موج جدید ویروس کرونا برای کودکان و نوجوانان

زنگ خطر موج جدید ویروس کرونا برای کودکان و نوجوانان