موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-08سياسي

تقریظ 55 کتاب حوزه ادبیات جهاد و مقاومت توسط رهبر معظم انقلاب


معاون هماهنگی و رییس حوزه ریاست دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای از افتخار 55 کتاب به تقریظ مقام معظم رهبری در حوزه ادبیات جهاد و مقاومت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایمان عطارزاده روز دوشنبه در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان در سنندج اظهار کرد: امروز افتخار داریم در دهمین مراسم ادبیات جهاد و مقاومت که با تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان همراه است در این محفل حضور داریم.

وی افزود: این کتاب روایت زندگی مردمی است که پای انقلاب ایستاده اند و در مقابل ضد انقلاب و رژیم صدام ایستادگی کرده اند و امروز به برکت مجاهدت های خاموش این مردم ما در سایر نقاط کشور در آرامش زندگی می کنیم.

معاون دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام کرد: تاکنون 55 تقریظ بر این کتاب به بار نشست.

وی با اشاره به اینکه این دهمین برنامه ای است که توسط بنیاد حفظ آثار دفتر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، عنوان داشت: تا پیش از این 9 پاسداشت و 55 کتاب افتخار تقریظ مقام معظم رهبری را پیدا کرده است.

عصرهای کریسکان عنوان کتابی است به قلم کیانوش گلزار راغب که آقای امیر سعیدزاده و همسرش خانم سعدا حمزه ای آن را روایت کرده اند و در سال 1394 منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقریظ 55 کتاب حوزه ادبیات جهاد و مقاومت توسط رهبر معظم انقلاب

تقریظ 55 کتاب حوزه ادبیات جهاد و مقاومت توسط رهبر معظم انقلاب