مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-08اقتصادي

بافت مسکونی اطراف حرم مطهر «فاطمه اخری» ساماندهی شود


مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ارتباط حرم مطهر «فاطمه اخری» با بافت اطراف خود، گفت: بافت مسکونی اطراف این حرم باید ساماندهی شود.

- رشت- مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ارتباط حرم مطهر فاطمه اخری با بافت اطراف خود، گفت: بافت مسکونی اطراف این حرم باید ساماندهی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماکان پدرام صبح دوشنبه در جلسه کارگروه طرح توسعه حرم فاطمه اخری (خواهر امام) رشت، گفت: اداره کل راه و شهرسازی به اندازه خود در طرح توسعه حرم سهیم خواهد بود.

وی با اشاره به تصویب طرح تفضیلی منطقه دو شهر رشت در سال 92، افزود: طرح توسعه حرم باید طبق نقشه راهی که منطبق با طرح تفضیلی است اجرا شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه حرم فاطمه اخری به موارد میراثی باید اهمیت داده شود، اضافه کرد: آستان مقدس حرم فاطمه اخری میراث معنوی شهر رشت است.

پدرام با اشاره به اینکه آستان مقدس حرم فاطمه اخری با بافت اطراف خود ارتباط داشته و طرح جامع توسعه حرم که مصوبه طرح تفضیلی دارد باید با رعایت این ارتباط تدوین و اجرا شود، تصریح کرد: این آستان صحن بزرگ تر و راه های دسترسی بیشتر نیاز داشته و طولانی شدن طرح توسعه کار را در مرحله اجرا سخت تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت مسکونی اطراف حرم مطهر «فاطمه اخری» ساماندهی شود

بافت مسکونی اطراف حرم مطهر «فاطمه اخری» ساماندهی شود