مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-08سياسي

تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با آسیب های اجتماعی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: آسیب های اجتماعی را تنها با تعامل و کمک همگانی می توان برطرف کرد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان یک شبکه گسترده به هم پیوسته فراگیر می توانند نقش عمده و اساسی در این زمینه ایفا کنند.

- عمران خودآموز در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت گرامیداشت سالروز 18 اسفند، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد محل هم افزایی است که موجب می شود ظرفیت های مختلف در راستای اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و دینی متمرکزشود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد به نحوی با اقدام و عمل همراه شده است، تصریح کرد: اقدام و عمل کانون های مساجد همان انتظاری است که قانونگذار و شورای سیاستگذاری برای آن مشخص کرده است که بر اساس آن، افراد و جوانانی را در مناطق روستایی و شهری داشته باشیم که همواره در عرصه باشند و به تکلیف خود در عرصه های فرهنگی و دینی عمل کنند.

خودآموز گفت: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا، کانون های فرهنگی و هنری مساجد با سوق دادن فعالیت های خود به سمت و سوی استفاده از بستر فضای مجازی به خوبی توانستند که خود را با شرایط جدید تطبیق دهند و ارزیابی انجام شده از فعالیت کانون های در این شرایط، بسیار مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با آسیب های اجتماعی

تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با آسیب های اجتماعی