مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-08سياسي

ایجاد خانه محیط زیست در 22 سرای محله پایتخت به زودی


رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله در شورای سیاست گذاری خانه محیط زیست گفت: با توجه به اهمیت مسائل محیط زیستی و لزوم توانمندسازی گروه های محیط زیستی در سطح محله با کمک بخش های مرتبط در شهرداری تهران، - خانه محیط زیست در 22 سرای محله راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای سیاست گذاری خانه محیط زیست در ماه های گذشته پس از گفتگو فی مابین معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و معاونت خدمات شهری و محیط زیست و توافق در مورد لزوم ایجاد و شرایط تشکیل این خانه شروع به کار کرد.

این شورا با حضور نمایندگانی از اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، اداره کل سلامت، سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، سازمان مدیریت پسماند و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهری در محل ستاد مدیریت محله با تشکیل جلسات مداوم به موضوع لزوم و چگونگی راه اندازی خانه محیط زیست پرداختند.

مهدی شیرزاد رییس دبیرخانه ستاد راهبری مرکزی ساماندهی مشارکت های اجتماعی در محلات شهر تهران در جلسه شورای سیاست گذاری خانه محیط زیست با اشاره به فعالیت های انجام شده برای ایجاد این خانه گفت: خانه محیط زیست با همکاری بین بخشی در شهرداری تهران و در راستای تشکل یابی گروه های محیط زیستی در محله های شهر تهران ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خانه محیط زیست در 22 سرای محله پایتخت به زودی

ایجاد خانه محیط زیست در 22 سرای محله پایتخت به زودی