مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-08ورزشي

پاسخ استعلام 10 کاندیدای هیئت فوتبال مازندران دریافت شد


مدیرکل ورزش وجوانان مازندران گفت: تاکنون پاسخ استعلام 10 کاندیدای هیئت فوتبال استان وصول شد و منتظر دریافت دیگر استعلام ها هستیم.

- حسن رنگرز با عنوان اینکه منتظر دریافت استعلام از دستگاه های مرتبط در خصوص کاندیداهای هیئت فوتبال استان هستیم، تصریح کرد: پاسخ استعلام 10 نفر از کاندیداها واصل شده و پاسخ استعلام دیگر کاندیداها به دست ما نرسیده است و باید بگویم اراده و انگیزه اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزاری انتخابات با فوریت است.

رنگرز با عنوان اینکه نگرانی مردم نگرانی ما است درباره پروژه خانه بوکس بابلسر، افزود: پروژه خانه بوکس بابلسر موجب نگرانی مردم شده است و ما جلسات متعددی را با نماینده مردم شریف بابلسر، فرماندار بابلسر، رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر و دیگر مسئولان مربوط برگزار کردیم و به جمع بندی خوبی رسیدیم.

وی با اشاره به گذشت سالیان متمادی از شروع پروژه خانه بوکس بابلسر، عنوان کرد: تلاش و اراده اداره کل ورزش و جوانان اتمام این پروژه تا پایان کار دولت و بهره برداری از آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وی آی پی استادیوم شهید علیزاده را یکی دیگر از پروژه های در حال انجام بابلسر در زمینه ورزش اعلام و بیان کرد: وی آی پی استادیوم شهید علیزاده بابلسر یکی دیگر از پروژه های ورزشی است که ما در تلاشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ استعلام 10 کاندیدای هیئت فوتبال مازندران دریافت شد

پاسخ استعلام 10 کاندیدای هیئت فوتبال مازندران دریافت شد