مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-08پزشكي

چهارمحال و بختیاری هفته‎ ای سرنوشت ساز را سپری می کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هفته استان روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این هفته استان روزهای سرنوشت سازی را پشت سر می گذارد، گفت: اگر سیر شیوع بیماری کرونا در هفته جاری کاهشی باشد می توان به گذر از بحران طی روزهای آتی امیدوار بود و در صورت صعودی بودن شیب منحی شیوع بیماری، روزهای سختی را در پیش رو خواهیم داشت.

مجید شیرانی در خصوص شیوع ویروس جهش یافته کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان خوزستان و میزان مراودات هم استانیان با این استان، اثبات ورود ویروس جهش یافته به استان و چرخش داخلی آن، نگرانی ها از شیوع بیماری کووید 19 همچنان در حال افزایش است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، شیرانی با اشاره به ممنوعیت تردد از شهرهای قرمز و نارنجی به عنوان مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: همچنان شاهد حضور خودروهایی از استان خوزستان در نقاط مختلف استان هستیم.

شیرانی در ادامه گفت: اگر چه بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا تنها یکی از شهرستان های استان اصفهان قرمز و حائز شرایط منع تردد است ولی از شهروندان این استان و هم استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری هفته‎ ای سرنوشت ساز را سپری می کند

چهارمحال و بختیاری هفته‎ ای سرنوشت ساز را سپری می کند