مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 23:402021-03-07بين الملل

عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای حراست از خود به کار می گیریم


سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن روز یکشنبه بر اتخاذ تمام تدابیر لازم جهت حراست از خاک عربستان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن روز یکشنبه اعلام کرد که پادشاهی عربستان تمام تدابیر لازم را برای حراست از خود و تضمین ثبات در تأمین انرژی و حمل و نقل دریایی بکار می گیرد.

گفتنی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه به وقت صنعاء اعلام کرد که در عملیات توازن بازدارنده 6، تأسیسات شرکت نفتی آرامکو در بندر رأس تنوره و اهداف نظامی دیگر در منطقه دمام و نیز پایگاه های نظامی در عسیر و جیزان با 4 فروند پهپاد از نوع 2kو موشک های بدر مورد اصابت دقیق قرا ر گرفتند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات را حق قانونی و طبیعی دولت و ملت یمن در واکنش به حملات تجاوزکارانه رژیم سعودی به خاک یمن و ادامه تحریم و محاصره این کشور دانست.

از سوی دیگر، یک مقام آگاه در وزارت انرژی عربستان سعودی نیز ساعاتی پیش خبر حمله پهپادی به یکی از انبارهای ذخیره نفت شرکت آرامکو واقع در بندر رأس تنوره را تأیید کرد.

بنا به گفته این مقام عربستانی، پهپادی که یک تانکر نفت خام در شهر رأس تنوره را هدف قرار داد، از سمت دریا پرواز کرده بود و همچنین بقایای یک فروند موشک بالستیک در نزدیکی منطقه مسکون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای حراست از خود به کار می گیریم

عربستان سعودی: تدابیر لازم را برای حراست از خود به کار می گیریم