مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 22:352021-03-07پزشكي

بیمارستان های خوزستان نمی توانند پذیرای خیل عظیم مبتلایان باشند


رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: عمده مبتلایان به کرونا به تخت های ICU نیاز دارند اما باید توجه شود که ظرفیت بیمارستان ها و تخت های ICU محدود است و مردم باید مراقبت کنند که تا حد امکان مبتلا نشوند زیرا بیمارستان های خوزستان نمی توانند پذیرای خیل عظیمی از مبتلایان باشند.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: عمده مبتلایان به کرونا به تخت های ICU نیاز دارند اما باید توجه شود که ظرفیت بیمارستان ها و تخت های ICU محدود است و مردم باید مراقبت کنند که تا حد امکان مبتلا نشوند زیرا بیمارستان های خوزستان نمی توانند پذیرای خیل عظیمی از مبتلایان باشند.

دکتر قدرت اله شاکری نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز هستیم و در ایام ماه رجب نیز قرار داریم، تعداد عروسی ها، دید و بازدیدها و حضور مردم در بازارها افزایش پیدا کرده است که این عوامل، موجب افزایش چرخش ویروس در جامعه می شود.

وی با اشاره به وجود ویروس جهش یافته در خوزستان و همچنین تایید یک مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در بهبهان، افزود: انتظار می رود مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بپرهیزند تا این بحران و خیز جدید بیماری را سپری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های خوزستان نمی توانند پذیرای خیل عظیم مبتلایان باشند

بیمارستان های خوزستان نمی توانند پذیرای خیل عظیم مبتلایان باشند