مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-07اجتماعي

برگزاری 850 گفتمان دینی در فضای مجازی


برگزاری گفتمان های دینی با حضور متخصصین و همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، تاکنون در بستر فضای مجازی بیش از 850 گفتمان دینی را برای دانش آموزان، - ایسنا/لرستان معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: برگزاری گفتمان های دینی با حضور متخصصین و همکاری بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، تاکنون در بستر فضای مجازی بیش از 850 گفتمان دینی را برای دانش آموزان، مربیان، اولیا و مدیران برگزار کردیم.

حجت اله مومنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای هرکدام از ساحت های سند بنیادین آموزش و پرورش اهداف کلانی ترسیم شده که قاعدتاً ما برای رسیدن به این اهداف باید زمینه هایی را در مدرسه ایجاد کنیم که دانش آموزان به آن برسند.

وی ادامه داد: اولین ساحت مورد بحث در این سند تعلیم و تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی بود که هدف غایی آن این است که ما دانش آموزان را از طریق ارتقا بُعد معنوی و ارتباط به ذات هستی، تقید به احکام اسلام و دین و دعوت سایرین به احکام دینی و حضور مؤثر دین در اخلاق و رفتار دانش آموزان هستیم.

مومنی تصریح کرد: ما در مدارس فعالیت های متنوعی ازجمله برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز با رشته های مختلف داریم که در حال حاضر 130 هزار دانش آموز ما در سراسر استان در مسابقات قرآنی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 850 گفتمان دینی در فضای مجازی

برگزاری 850 گفتمان دینی در فضای مجازی