مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-07سياسي

تشکل «فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان» رتبه برتر را کسب کرد


تشکل «فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان» در نخستین جشنواره تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

- رشت- تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان در نخستین جشنواره تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین جشنواره تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس برگزار و تشکل فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر استان گیلان در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر استانی شد.

در همین راستا سرتیپ بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در لوح سپاس از اعضای این تشکل به واسطه تلاش های بی وقفه و مجاهدانه تقدیر و تشکر کرده است.

در متن لوح سپاس آمده است: رییس محترم تشکل مردم نهاد دفاع مقدس فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگران استان گیلان با احترام چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس در و طلیعه فجر انقلاب اسلامی و با تدابیر و سیاست های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بر اساس ارزیابی های انجام گرفته و در فرآیند انتخاب تشکل های برتر استانی در حوزه دفاع مقدس و عملکرد سال 99 موفق به کسب عنوان رتبه برتر استانی تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس در اولین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس گردیده اید بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل «فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان» رتبه برتر را کسب کرد

تشکل «فرزندان فرهیخته شاهد و ایثارگر گیلان» رتبه برتر را کسب کرد