مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-07اجتماعي

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان اعلام شد/ افتتاح برخی پروژه ها در سال آینده


مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح آخرین جزییات مسکن فرهنگیان پرداخت و گفت: تا به امروز توانستیم 43 هزار و 775 واحد را در 18 استان و 65 شهر به فرهنگیان تخصیص دهیم.

- گودرز کریمی فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  در گفت وگو با خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تهیه مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن، اظهار کرد: تا به امروز توانستیم 43 هزار و 775 واحد را در 18 استان و 65 شهر به فرهنگیان تخصیص دهیم.

وی ادامه داد: اولویت واگذاری و جامعه هدف ما شامل زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، فرهنگیان بالای 20 سال سابقه خدمت و بازنشستگان هستند.

کریمی فر با بیان اینکه مجری اجرایی ساخت و ساز پروژه های فرهنگیان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است، اضافه کرد: تا کنون 10 هزار نفر را به پروژه وصل کردیم و پروژه ها از 5 تا 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی افزود: 40 میلیون تومان به عنوان آورده اولیه فرهنگیان در قالب وام ثانویه کم بهره به همه فرهنگیان واجد شرایط پرداخت کردیم.

همچنین به واحدها بین 100 تا 120 میلیون تومان وام بانکی تعلق می گیرد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در سال 1400 افتتاح پروژه های فرهنگیان در استان ها داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان اعلام شد/ افتتاح برخی پروژه ها در سال آینده

آخرین جزییات مسکن فرهنگیان اعلام شد/ افتتاح برخی پروژه ها در سال آینده