مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 21:152021-03-07پزشكي

افسردگی پس از زایمان چیست؟/ راه های درمان افسردگی پس از زایمان


در صورتی که به افسردگی پس از زایمان مبتلا شده اید، حتما به این نکته توجه کنید که شما مقصر نیستید و بروز این اختلال ممکن است برای تمامی مادرانی که تازه زایمان کرده اند (حتی افرادی که از لحاظ روانی و جسمی در سلامت کامل به سر می برند و زایمانی بدون مشکل داشتند) پیش بیاید.

- در صورتی که به افسردگی پس از زایمان مبتلا شده اید، حتما به این نکته توجه کنید که شما مقصر نیستید و بروز این اختلال ممکن است برای تمامی مادرانی که تازه زایمان کرده اند (حتی افرادی که از لحاظ روانی و جسمی در سلامت کامل به سر می برند و زایمانی بدون مشکل داشتند) پیش بیاید.

یکی از رایج ترین انواع اختلال افسردگی، افسردگی پس از زایمان است که از هر صد مادری که تازه زایمان کرده اند حدودا 10-15 نفر دچار آن می شوند.

با وجود اینکه این افسردگی به راحتی قابل درمان است و راه های درمانی گوناگونی برای آن وجود دارند، در صورت بی توجهی به آن و شدت یافتن افسردگی، ممکن است خطرات و مشکلاتی جدی ایجاد شوند.

اولین قدم برای درمان این بیماری، آشنایی و شناخت بیشتر با افسردگی پس از زایمان است.

در ادامه نیز روش هایی برای درمان آن ارائه کرده ایم.

با توجه به برخی تحقیقات افسردگی پس از زایمان با تغییرات هورمونی که بعد از زایمان رخ می دهد مرتبط هستند و افرادی که به تغییرات در سطح های استروژن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسردگی پس از زایمان چیست؟/ راه های درمان افسردگی پس از زایمان

افسردگی پس از زایمان چیست؟/ راه های درمان افسردگی پس از زایمان