مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-07بين الملل

ریاض به هدف حمله قرار گرفتن تاسیسات نفتی اش اعتراف کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی شامگاه یکشنبه حمله به بندر رأس تنوره را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری العربیه، - یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی به هدف حمله قرار گرفتن تاسیسات نفتی این کشور در بند رأس تنوره اعتراف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یک منبع در وزارت انرژی عربستان سعودی شامگاه یکشنبه حمله به بندر رأس تنوره را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری العربیه، این منبع گفت که حمله به بندر رأس تنوره توسط پهپادی انجام شد که از دریا آمده بود و یکی از محوطه های ذخیره سازی سوخت در این بندر هدف قرار گرفت.

این مقام سعودی مدعی شد که این حمله خسارت یا تلفاتی به همراه نداشته است و حمله به آرامکو در شهر الظهران نیز تلفاتی نداشته است.

وی در ادامه گفت که این تلاش های تخریب کننده، نقض آشکار قوانین بین المللی به شمار می آید.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه در نشست خبری که از رسانه های این کشور پخش شد، گفت که یگان پهپادی و موشکی یمن در عملیاتی ترکیبی 22 موشک و پهپاد به سمت عربستان سعودی شلیک و ارسال کرده اند.

او گفت که در این عملیات که معادله بازدارنده 6 نامگذاری شده، هشت موشک بالستیک و 14 فروند پهپاد تهاجمی دور برد استفاده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض به هدف حمله قرار گرفتن تاسیسات نفتی اش اعتراف کرد

ریاض به هدف حمله قرار گرفتن تاسیسات نفتی اش اعتراف کرد