مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:402021-03-07اجتماعي

شناسایی 99 نقطه تاریک در جاده های گیلان


رییس پلیس راه گیلان از شناسایی 99 نقطه فاقد سیستم روشنایی در جاده های گیلان خبر داد و گفت: پلیس راه استان از طریق شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی راه در حال پیگیری برای احداث روشنایی مقطعی برای این نقاط است.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس راه گیلان از شناسایی 99 نقطه فاقد سیستم روشنایی در جاده های گیلان خبر داد و گفت: پلیس راه استان از طریق شورای ترافیک و کمیسیون اجرایی ایمنی راه در حال پیگیری برای احداث روشنایی مقطعی برای این نقاط است.

سرهنگ جاور صفاری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اصلی ترین اولویت و هدف گذاری پلیس راه گیلان کاهش جان باختگان تصادفات جاده ای است، اظهار کرد: در این راستا پلیس راه علاوه بر ارتقاء فرهنگ رانندگی، آموزش کاربران ترافیکی، اجرای دقیق مقررات و ضوابط عبور و مرور، نگاه ویژه ای به مهندسی ترافیک معابر داشته و ضمن احصای نواقص و مشکلات جاده های استان و طرح موضوع در جلسات شورای هماهنگی ترافیک، نسبت به پیگیری و رفع آن نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به ماده 14 قانون رسیدگی به تخلفات گفت: در صورت احراز نقص فنی موثر جاده در بروز تصادف، کارشناسان تصادفات پلیس راه باید به متولی ایمنی راه در تمام یا بخشی از علل وقوع حادثه نقش تقصیر اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 99 نقطه تاریک در جاده های گیلان

شناسایی 99 نقطه تاریک در جاده های گیلان