مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:102021-03-07ورزشي

اعتراض رسمی رئال مادرید به قضاوت جنجالی هرناندز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حساس ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با تساوی 1-1خاتمه یافت اما این مسابقه خالی از حاشیه نبود و در نیمه اول یک صحنه بسیار مشکوک درون محوطه جریمه روخی بلانکو رخ داد؛ - امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، نسبت به قضاوت دیدار امروز این تیم برابر اتلتیکو مادرید معترض شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حساس ترین بازی این هفته فوتبال اسپانیا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با تساوی 1-1خاتمه یافت اما این مسابقه خالی از حاشیه نبود و در نیمه اول یک صحنه بسیار مشکوک درون محوطه جریمه روخی بلانکو رخ داد؛ جایی که به نظر می رسید و توپ به دست مدافع اتلتیکو، فیلیپه برخورد کرده است.

با این حال هرناندز هرناندز، داور مسابقه، هیچ اعتقادی به خطا نداشت.

نکته عجیب تر اینکه هرناندز بعد از لحظاتی برای بازبینی دوباره صحنه کنار زمین آمد اما پس از انجام این کار نیز نظر خود را تغییر نداد تا یک تصمیم جنجالی را اتخاذ کرده باشد.

در همین ارتباط امیلیانو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات باشگاه رئال مادرید، اعتراض خود را نسبت به این مسئله نشان داده و می گوید: در نیمه اول یک اتفاق سرنوشت ساز رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض رسمی رئال مادرید به قضاوت جنجالی هرناندز

اعتراض رسمی رئال مادرید به قضاوت جنجالی هرناندز