مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 19:302021-03-07اقتصادي

ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه قرچک


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک بر ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه و اراضی فاقد کاربری در این شهرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، الله بخش حبیبی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سوی اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه به تمامی بنگاه های معاملات ملکی سطح شهرستان قرچک ابلاغ می شود که از هرگونه خرید و فروش ملک و زمین در حریم رودخانه ها و اراضی فاقد کاربری به طور جدی خودداری کنند.

حبیبی افزود: تجربه نشان داده که هرکجا نظارت و کنترل لازم بر امور صورت نگیرد، عده ای با اهداف سودجویانه و قانون گریزی به حقوق مردم و بیت المال تعرض کرده که بایستی برای پیشگیری از این مشکل، مسئولان ذیربط با تشکیل اکیپ های گشت زنی مستمر، برابر ضوابط و مقررات قانونی با افراد فرصت طلب برخورد کنند.

وی بیان داشت: بالا بودن هزینه های نظام مهندسی ساختمان و طولانی بودن فرآیند اداری صدور پروانه ساخت، بعضاً موجب می شود افراد نسبت به ساخت و سازهای غیرقانونی اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری قرچک گفت: به دلیل پایین بودن درآمد شهروندان قرچک انتظار می رود دفتر نظام مهندسی در دریافت هزینه، رعایت حال متقاضیان احداث واحدهای مسکونی در این شهرستان را مدنظر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه قرچک

ضرورت جلوگیری از خرید و فروش ملک در حریم رودخانه قرچک