مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-07دانش

راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی در اصفهان


مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی از اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی با دامنه فعالیت ملی خبر داد.

- سرپرست سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اصفهان خبر داد: راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی در اصفهان ایسنا/اصفهان مدیر مرکز رشد فناوری فرآورده های تخصصی گیاهان دارویی از اخذ مجوز راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی با دامنه فعالیت ملی خبر داد.

کامران صفوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با استقبال رو به رشد و اقبال بیش از پیش گیاهان دارویی در میان عموم، فعالیت مراکز فرآوری و تولید این محصولات گسترش یافته و به موازات آن نیز سرای نوآوری گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با توجه به پیشینه و سابقه قوی و طولانی در این حوزه، اقدام به درخواست اخذ مجوز مدرسه عالی مهارت گیاهان دارویی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) کرد.

وی افزود: این مجوز که از سوی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به این سرا اعطا شده در راستای ارتقاء مهارت های حرفه ای و گسترش دانش های مهارتی و بر اساس مدل های نوآورانه در جهت راه اندازی کسب و کارهای فناورانه، کاربنیان و دانش بنیان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی در اصفهان

راه اندازی مدرسه عالی گیاهان دارویی در اصفهان