مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:102021-03-07سياسي

در یک پنل تخصصی عنوان شد: زنان شجاع کردستان حماسه سازان گمنام


فعلان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کردستان معتقد هستند؛ زنان شجاع کردستان حماسه سازان گمنامی هستند که شجاعت را به مردان و فرزندان خود آموختند و در پشتیبانی از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس نقش بسیار اساسی ایفا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سلسله نشست های تخصصی علمی  کردستان فرهنگی، فرصت ها و ظرفیت ها از برنامه های دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در کردستان و انتشار تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب عصرهای کریسکان با حضور نخبگان و دانشگاهیان  امروز در قالب چند پنل تخصصی در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد.

با توجه به نقش برجسته بانوان ایران اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب، یکی از پنل های تخصصی این نشست به موضوع صبر و مجاهدت زنان کرد در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اختصاص پیدا کرد.

نقش محوری بانوان در پیروزی و تداوم انقلاب مهربان امینی خواهر دو شهید و از فعالین انقلابی و فرهنگی باسابقه استان کردستان در این پنل تخصصی اظهار کرد: بانوان ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش محوری داشتند زیرا زنان در بسیاری از مواقع پیشاپیش مردان قیام کردند و این را می توان در مستندات تاریخی مشاهده کرد.

وی با اشاره به نمونه های زنان غیور کرد، از جمله بانوان شهید شاخص کردستان مانند شهیدن ناهید فاتحی کرجو، دختر شهید سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در یک پنل تخصصی عنوان شد: زنان شجاع کردستان حماسه سازان گمنام

در یک پنل تخصصی عنوان شد: زنان شجاع کردستان حماسه سازان گمنام