مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:552021-03-07اقتصادي

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد


در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارای و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، - در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارای و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، مدیران عامل بانک دی و پست بانک تفاهم نامه گسترش همکاری های مشترک در زمینه انجام امور بانکی مشتریان امضاء کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک دی ، با امضای این تفاهم نامه دسترسی مشتریان و همچنین خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد.

در این مراسم عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در راستای استراتژی فراگیری مالی است که هدف آن ارائه خدمات مالی، بیمه ای و بورسی به تمامی شهروندان در تمام نقاط کشور است.

وی افزود: استفاده از بانکداری عاملی یکی از راه های مؤثر برای نیل به این استراتژی است که امروز بانک دی با امضای این تفاهم نامه گام نخست آن را برای قشر عظیم جامعه ایثارگری و خانواده معزز شهدا اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد

دسترسی خانواده های شهدا و ایثارگران به خدمات بانک دی در سراسر ایران امکان پذیر شد