مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:352021-03-07پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: مراکز درمانی فارس در آماده باش کرونا قرار گرفتند


مراکز درمانی فارس در آماده باش کرونا قرار گرفتند رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ضمن قدردانی از تلاش بیمارستان های استان فارس در خط مقدم پیکار با بیماری کرونا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان خوزستان، به تمام مراکز درمانی استان فارس، اعلام آماده باش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مهرزاد لطفی، یکشنبه در دویست و هفتاد و هشتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این بحران نه تنها بیمارستان های دانشگاهی و دولتی، بلکه بیمارستان های غیردانشگاهی و خصوصی نیز با تلاش شبانه روزی در مقابله با کووید19، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را حمایت کردند.

وی، با اعلام این هشدار که غفلت از رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم با خطر نگران کننده افزایش آمار مبتلایان و تهدید سلامت عمومی همراه است، اظهار داشت: هر گونه سهل انگاری در این زمینه، موجب به خطر افتادن جان کارکنان بهداشت و درمان نیز می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، همچنین از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به مرکز استان و حضور در تجمع ها به ویژه در مراکز خرید بدون رعایت فاصله فیزیکی و توصیه های بهداشتی، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: مراکز درمانی فارس در آماده باش کرونا قرار گرفتند

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: مراکز درمانی فارس در آماده باش کرونا قرار گرفتند