مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-07سياسي

کارگران بسیجی مانع تعطیلی 100 کارخانه در استان مرکزی شدند


مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله گفت: کارگران بسیجی در سال 99 با تاسی از فرهنگ جهادی مانع از تعطیلی 100 کارخانه در استان مرکزی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محسن ربیعی عصر یکشنبه در حاشیه نشست مشترک با جامعه کارگری استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: کارگران همواره یکی از اقشار تأثیرگذار و نقش آفرین در تاریخ 42 ساله انقلاب بوده اند و در عرصه های مختلف نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وی افزود: در شرایط جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی، کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی مهمترین مانع تحقق اهداف دشمن یعنی تعطیلی کارخانه ها تولید در کشور شده اند.

کارگران با الگو قرار دادن فرهنگ جهادی همواره توانسته اند در جامعه همواره عزتمند و سرافراز باشند مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه روح الله ادامه داد: کارگران با الگو قرار دادن فرهنگ دفاع مقدس و تفکر بسیج و با تاسی از این دو فرهنگ توانسته اند در این سال ها خوش بدرخشند و در جامعه همواره عزتمند و سرافراز باشند.

ربیعی با بیان اینکه کارگران میان داران اصلی خنثی سازی تحریم ها و توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد هستند، گفت: بسیج کارگری به عنوان یار و پشتیبان اصلی این قشر زحمتکش همواره آنها را حمایت خواهد کرد و برنامه های محوری این سازمان رفع دغدغه های این عزیزان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بسیجی مانع تعطیلی 100 کارخانه در استان مرکزی شدند

کارگران بسیجی مانع تعطیلی 100 کارخانه در استان مرکزی شدند