مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-07سياسي

نشست تدوین سند فرهنگ «جهاد، مقاومت، دفاع و ایثار» برگزار شد


نخستین نشست «کمیته تخصصی تدوین سند ملی فرهنگ جهاد، مقاومت، دفاع، ایثار و شهادت» با حضور رییس بنیاد شهید برگزار و بر ضرورت بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی در تدوین این سند تاکید شد.

- نخستین نشست کمیته تخصصی تدوین سند ملی فرهنگ جهاد، مقاومت، دفاع، ایثار و شهادت با حضور رییس بنیاد شهید برگزار و بر ضرورت بهره گیری از مکتب شهید سلیمانی در تدوین این سند تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ایشان هم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و هم در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به موضوع تحریف انقلاب و دستاوردهای آن اشاره کردند و نسبت به این موضوع هشدار دادند، اینکه این آفت خطرناک و ویران کننده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: قیام حضرت سیدالشهدا (ع) از سوی برخی مورد تحریف قرار گرفت در حالی که هدف امام حسین (ع) مقابله با تحریف و بدعت در دین بود چرا که تحریف به بدعت منجر می شود و نابود کننده ارزش ها است.

اوحدی با اشاره به تهدیدات جنگ نرم در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 300 رسانه خارجی علیه دستاوردهای نظام ما فعالیت می کنند، اگر جنگ سخت در مرز جغرافیایی اتفاق می افتد جنگ نرم، روح و روان انسان ها را نشانه می گیرد و هجمه سنگینی برای آثار و گنجینه ارزش های انقلاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تدوین سند فرهنگ «جهاد، مقاومت، دفاع و ایثار» برگزار شد

نشست تدوین سند فرهنگ «جهاد، مقاومت، دفاع و ایثار» برگزار شد