مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:002021-03-07سياسي

«نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق عدالت» بررسی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد گفت: نشست نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق عدالت به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

- محمدحسین رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد در پویایی جامعه اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد به عنوان مجموعه های برخواسته از مردم با رویکردهای تخصصی نقش بسزایی در پیشرفت و آبادانی جامعه در حوزه های مختلف بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که در سند تحول قوه قضاییه نیز مورد تاکید قرار گرفته، استفاده از ظرفیت های موجود در سازمان های مردم نهاد است.

رحیمی زاده تصریح کرد: در این راستا و در جهت تحقق عدالت در جامعه نخستین نشست نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق عدالت با همکاری دانشگاه یزد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این نشست در دو بخش نقش سازمان های مردم نهاد در میانجی گری های کیفری و بررسی چگونگی تعامل سازمان ها مردم نهاد با نظام قضایی در اصلاح و درمان برگزار می شود.

رحیمی زاده گفت: در این نشست غلامعلی دهشیری رییس کل دادگستری استان، محمد فرجی ها دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه تربیت مدرس و مصطفی جانقلی فعال مدنی و مدرس سازمان های مردم نهاد به عنوان سخنران به ارائه بحث خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق عدالت» بررسی می شود

«نقش سازمان های مردم نهاد در تحقق عدالت» بررسی می شود