مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:552021-03-07سياسي

از تعطیلات زمستانی تا سفرهای نوروزی


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تلاش برای تصویب طرح تعطیلات زمستانه مدارس تا پیش از پایان دولت دوازدهم، درباره آخرین تصمیمات برای سفرهای نوروزی سخن گفت.

- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تلاش برای تصویب طرح تعطیلات زمستانه مدارس تا پیش از پایان دولت دوازدهم، درباره آخرین تصمیمات برای سفرهای نوروزی سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان در حاشیه نوزدهمین گفت وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش درباره پیشنهاد تعطیلات زمستانه مدارس، گفت: موضوع تعطیلات زمستانه پیچیده مطرح شده بود و منظور تعطیلی فراگیر بود که گرفتاری هایی داشت و متوقف ماند.

از دو سال قبل با وزارت آموزش و پرورش صحبت هایی داشتیم و موافقت های ضمنی هم گرفتیم اما هر بار جلو رفتیم به دلایلی نهایی نشد.

اکنون پیشنهاد ما چهار تا پنج روز تعطیلی مدارس در نیمه دوم سال است که به علاوه پنجشنبه و جمعه، یک هفته تعطیلی است و مواهب زیادی دارد و گردش مالی خوبی ایجاد می کند.

از آن سو باعث نشاط فراوان برای دانش آموزان و خانواده ها خواهد شد.

امیدواری برای تصویب طرح تعطیلات زمستانی تا پایان دولت دوازدهم او افزود: معمولا هرساله به علت آلودگی هوا تعطیلی چندروزه ای برای مدارس اتفاق می افتد و ما در تلاشیم این تعطیلات را برنامه ریزی و تجمیع کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعطیلات زمستانی تا سفرهای نوروزی

از تعطیلات زمستانی تا سفرهای نوروزی