مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-07پزشكي

برخورد جدی با متخلفان در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، گفت: - ایسنا/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، گفت: در طی مدت مذکور، 2 هزار و 328 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد.

دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا طی بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع همه گیری این بیماری تاکنون، 607 هزارو 567 مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در سطح استان به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: به 16 هزار و 65 واحد صنفی متخلف بهداشتی (مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و اماکن عمومی) به علت عدم رعایت موازین بهداشتی، اخطاریه بهداشتی صادر شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

حیدرزاده با تاکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان به طور جدی برخورد می شود، تصریح کرد: در طی مدت مذکور، 2 هزار و 328 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت تخلف بهداشتی تعطیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متخلفان در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا

برخورد جدی با متخلفان در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا