مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 22:302021-03-06اقتصادي

ریل گذاری 50 کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل - میانه


استاندار اردبیل از ریل گذاری 50 کیلومتر از 200 کیلومتر مسیر آماده برای ریل گذاری پروژه راه آهن اردبیل- میانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو اظهار کرد: مسیر ریل گذاری راه آهن اردبیل بسیار روان شده و اگر تامین مالی شود عملیات ریل گذاری جهش خوبی می یابد.

وی افزود: بانک ملی در سفر رییس جمهوری، 400میلیارد تومان به مبلغ 750 میلیارد تومان قبلی اضافه کرد؛ یعنی 1150میلیارد تومان از محل فاینانس بانک ملی به این پروژه اختصاص می یابد.

استاندار اردبیل بیان کرد: همان طوری که شاهد هستیم با تمام فشارهایی که بر پروژه حادث است از جمله افزایش قیمت مصالح و تجهیزات ولی کارگاه ها با جدیت کار را ادامه دادند.

بهنام جو زمان بهره برداری از پروژه راه آهن اردبیل را سال 1400 عنوان کرد و اذعان داشت: پروژه جایی رسیده که بیشتر برای ادامه کار به خرید سیمان، میلگرد و مصالح نیاز دارد و باید منابع مالی لازم تامین شود.

پروژه راه آهن اردبیل در نیمه اول سال1400 به بهره برداری می رسد موسوی، عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران نیز گفت: با تلاش استاندار اردبیل و سازمان برنامه و بودجه کشور تاکنون نزدیک به 900میلیارد تومان از محل بانک ملی به صورت فاینانس داخلی به پروژه زیرساختی راه آهن میانه به اردبیل اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریل گذاری 50 کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل - میانه

ریل گذاری 50 کیلومتر از پروژه راه آهن اردبیل - میانه