مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-06پزشكي

خیراندیشی 30 میلیاردی آملی ها برای درمان بیماران سرطانی


مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین آمل گفت: بیش از 30 میلیارد ریال از سوی خیران، نیک اندیشان و مردم آمل به صورت نقدی و غیرنقدی به انجمن حمایت از بیماران سرطانی آرین در 10 ماه گذشته سال جاری کمک شده است.

- خبرگزاری فارس استان مازندران ـ قربانعلی مسافر از قدیم گفتند در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست، راه خیر و نیکی باز است و در این مسیر یک طرفه و بدون سرعت گیر می توانید با نهایت شتاب از دیگر خیران نیک اندیش سبقت بگیرید تا گره ای از مشکلات نیازمندان باز شود، درد دردمندی دوا شده و گل لبخند بر لب کودک یتیم و نیازمندان شکوفا شود.

انجام کارهای خیر با توجه به نوع دوستی و انسان دوستی نه تنها باعث شادی خانواده نیازمندان می شود بلکه جامعه را در مسیر فقرزدایی، ریشه کنی نداری، دستگیری از نیازمندان و فعال کردن آنها در مسیر کسب و کار حرکت می دهد.

بسیاری از خیران علاوه بر کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و مستمندان جامعه، مسیر را برای کسب و کار، اشتغال و ایجاد درآمد افرادی مهیا می کنند که با توجه به نیازمندی نه ضامنی برای ضمانت دارند و نه کسی که سفارش آنها را در شرکت و مؤسسات خصوصی و دولتی برای اشتغال انجام دهد.

وجود مؤسسات خیریه مردم‎نهاد و سازمان های کمک به نیازمندان راه را برای حمایت از افرادی مهیا کرده که با فقر و نداری دست و پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیراندیشی 30 میلیاردی آملی ها برای درمان بیماران سرطانی

خیراندیشی 30 میلیاردی آملی ها برای درمان بیماران سرطانی